Ringar och armband

Hej!
Idag var jag i stan med Mikan och en annan kompis. Blev inte så mycket shopping. Hade tänkt köpa ett par vita convere. Men orkade bara gå in i en skoaffär. Och där hade dom inga. Så jag får köpa ett par nästa gång. Däremot så köpte jag ett trepack med ringar på hm och en plånbok på topshop som jag gått och suktat efter i två månader nu. Ringarna var lite stora. Men om jag hade köpt en storlek mindre så hade jag inte fått av dom. Det största problemet är nog att jag ränsade min smyckeslåda i helgen och minringburk var full redan innan. Men jag får väll ta en större bara.

Gick in på hms hemsida och skulle kolla om ringarna jag köpte fanns där och om det i så fall var någon skilnad på priset. Men dom fanns inte. Däremot så hittade jag en snygg ring och ett armband.
Kram Fanny!




Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

varsågod :D

2009-09-09 @ 20:00:05
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0