Gott & Blandat

Hej!

Har varit lite dålig på att blogga. Den här veckan så har jag i alla fall prao. Praoar på Urban Outfitters. Det är grymt kul. Men man blir lite ledsen när man inte får ta med sig alla snygga saker hem. Det är även lite kämpit att vara där mellan nio och fem. Sedan så får man väldigt ont i fötterna. Men det är sjukt roligt.

I måndags så sökte jag in till en högre grupp i dansskalan. Det gick inte så bra. Men jag bryr mig inte så mycket. För vet ärligt inte om jag skulle orka ta tre danslektioner i veckan pluss en teaterlektion. Så det spelar inte så stor roll om jag kommer in eller inte. Fast om jag kommer in (vilket jag verkligen inte tror med tanke på hur det gick igår) så skulle jag tacka ja.

Det är två saker som jag har en aning panik över. Nummer ett: Jag har typ tusen skolsaker kvar att göra som jag helst vill ha gjort senast fredag. För vem pallar sitta i Paris och Barcelona och hålla på med skolarbate. Nummer två: Jag har inte packat något än. Och jag vet inte om jag kommer hinna med att både packa och göra skolsakerna. Imorgon så måste jag verkligen ta tag i det här.

Kram Fanny!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :D

2009-05-27 @ 00:00:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill önska dig en trevlig torsdag!

2009-05-28 @ 13:23:16
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: e m m a ;

javisst :D

2009-05-28 @ 22:25:54
URL: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0