Brandlarmet

Hej!

Det blev inget morgoninlägg. Jag var så himla trött imorse. Delvis för att jag inte kunde somna igårkväll för att det var en timma tidigare än jag brukar. Och delvis för att jag vaknade mitt i natten och var otroligt törstig. Jag orkade verkligen inte gå ner och ta ett glas vatten. Så jag låg i sängen och tänkte på hur gått det skulle vara med vatten. Så efter en timma gick jag ner och tog ett gals vatten i alla fall. Så imorse var jag extemt trött.

Idag i skolan så gick brandlarmet. Om ni kommer ihåg för några månader sedan när jag skrev att vi hade brandövning. Då låg snön fortfarande kvar. Så det var mycket lättare att ta sig ut den här gången. Men idag var det ingen brandövning. Fast det bran inte heller. Det var några killar i min klass som skulle rätta till några takplattor (sådanna som är inomhus). Då hade de tydligen kommit en massa dam på brandlarmet och det är typ något ämne som är samma i dam och rök. Så då gick brandlarmet. Men det var ganska skönt att stå ute i solen ett tag. Men efter en stund blev det ganska kallt. Fast så mycket bryr jag mig inte.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0