Simple Sunday

Hej!

Har en helt vanlig tråksöndag. Har spenderat en del av dagen med att göra lite läxor. Mitt problem är att jag aldrig gör dom läxorna jag behöver utan dom roligaste. Så dagen innan jag ska vara färdig med dom som inte är så roliga sitter jag och gör läxor sent på kvällen. Ingen bra rutin. Men det kommer bli svårt att ändra på.

Jag är snart på väg ut och sitter och funderar på hurvida det är för kallt för att ha på mig min nya jacka som jag köpte igår. Men mars är ju den första vårmånaden. Så det kanske är dags att lägga undan vinterjackan och ta på den varama vårjackan. Jag har fem stycken vårjackor. Det är onödigt många. En av dom är en jeansjacka från FK. Men jag tycker inte så jättemycket om den. Skulle vilja ha en lite ljusare jensjacka som är lite kortare. Har sett en på hm som kanske kan vara något. Men måste kolla priset också.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0