Matte

Hej!

Har kommit hem från skolan och tänkte gör lite läxor innan teatern idag. Har lite svenska och no jag borde göra. I svenskan så ska jag skriva en bokrecension. Men det är världens längsta rad frågor som man ska svara på. Så jag ska snart sätta igång med att svara på dom. Men kanske inte tar alla idag.

Jag hade fel imorse med att om shemat var som förut så hade jag svenska. I så fall så hade jag haft so. Men det blev som jag ville. Dom har bytt plats på matten och son. Så nu har jag matte på torsdags förmiddagar och so på fredags förmiddagar. Så jag slipper ha matte på fredagar i iallafall sex veckor. Jippie! Men ska sätta igång med läxorna nu.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0