Klänning

Hej!

Klänningen är färdig. Eller jag ska sy på två band som axelband då klänningen blev lite stor för att ha axelbandslös. Men det gör jag imorgon. Jag blev riktigt nöjd med den. Men det finns en liten svart smutfläck som inte är så snygg. Men den sitter på tyget jag köpte idag. Så förhoppningsvis förvinner den. Ska försöka ta bort den. Men det gör jag också imorgon. Idag så ska jag försöka lägga mig vid tio så att jag kan gå upp vid sju-åtta imorgon. Jag är ledig men det är bra att vara van vid tidiga mornar. Det är inte så kul att lägga sig vid tolv och gå upp vid elva ena dagen och lägga sig vid tio och gå upp sju andra dagen. Så ska försöka att lägga mig vid tio.

Ses Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0