Igår/Idag

Hej!

Igår efter skolan så åkte jag och min kompis till myrorna och efter dét åkte vi till stan. Jag köpte lite smycken på myrorna och en present till min kompis i stan. Efter det så åkte vi till teatern. Det skulle vara en föreställning på teatern efter våran lektion så vi fick inte ha den sista halvtimman. Men vi var några från gruppen som stannade kvar och kollade på pjäsen. Den hette måsen och den var väll bra. Det var jobbigt att alla var kära i den person som var kär i någon annan. Men det var ju det den handkade om. Men jag tycket att den kunde ha slutat bättre. Pjäsen slutade helv tio och när vi kommit till bryggan och skulle ta båten så kom jag på att jag hade glömt min kompis paket på teatern. Så vi behövde åka tillbaka och hämta det. Teatern ligger bara tio minuter från bryggan så det är inte så långt. Men jag var så himla trött igår så det var väldigt jobbigt.

Idag ligger jag hemma i sängen och är halvdöd. Tog inte med mina böcker igår då jag viste att jag inte skulle kunna plugga. Så pappa får ta med dom hem när han hämtar brorsan. Tyvär kommer det bara funka i två år till. För sedan så börjar jag på gymnasiet.

Kram Fanny!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi ska du se lets dance ikväll ? :) Ha den bääästa fredagkvällen :*

2009-03-27 @ 19:08:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken bra blogg hörru:D <3

kram



http://vendelaspace.devote.se/

2009-03-27 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0