Hemma!

Hej!

Har nu kommit hem efter simhoppen. Har försökt att packa upp min väska från farmor och farfar. Men nu ligger allting i sängen. Egentligen så är det inte så mycket saker. Bara min klänning, tyget som blev över, en kjol som jag hade med mig och sladdar till datorn. Men det ser mycket ut när det ligger lite här och där i sängen.

Har  nu sett första delen av Desperate Housewives och kan blogga nu i pausen. Det känns lite som det här avsnitten löser upp några knutar. Men alla vi som tittar på Desperate Housewives vet att när en knut knyts upp så knyts en ny. Men nu börjar det igen och nästa reklampaus ska jag ta och göra en macka med massor av ost.

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0