Den som väntar på något gått väntar aldrig för länge!

Hej där!

Imorse hade jag enorma problem med att hitta min baddräkt. Vilket tillslut resulterade i att jag fick ta min gamla som är aningen liten. Jag glömde även mina idrottskläder och kunde inte vara med på gympan. Men vi hade löpträning idag vilket jag hatar. Så det var lite tur att jag glömde. Men jag och en tjej i min grupp fick gå på promenad istället. Då såg jag vårens första fjäril. Så nu är det offisielt vår. Det var dessutom en citronfjäril och den är ju ljus. Så då blir det en vacker sommar.

Innan simhoppen så åkte jag och min kompis Mikan som jag går på simhopp med till stan och shoppade. Vilket resulterade i lite mycket spenderade pengar, en enormt god middag på pizza hut och en senkomning till simhoppen. Jag spenderade största delen av mina pengar på en jättesöt liten jeansjack grån Gina Tricot som syns i deras senaste reklam. Jag köpte även ett supersött grönt flätat armband på Åhlens.

På vägen hem var jag och Mikan enormt spralliga. Vi har nu bestämt att vi ska bli miljonärer och åka till Kina och shoppa en massa gejer som vi sedan ska sälja på loppis för dubbelt så mycket och bli ännu rikare. Sedan ska vi göra samma sak ingen och igen. Detaljerna om hur vi ska få en miljon från början är inte helt klara. Men det kommer nog senare.

När jag kom hem möttes jag av ett paket. Jag skrev tidigare om några saker på internet som jag ville ha. Jag sköpte halsbandet och kjolen. Halsbandet har kommit. Man fick även ett par supersöta örhängen på köpet. Jag kommer troligen att handla på den sidan igen. Nu väntar jag bara på min kjol. Men jag tror att det var i helgen jag bestälde dom och det stod att det tar mellan sex och tolv dagar innan man får det. Så jag är förvånad att jag fick halsbandet. Men den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge.

Godnatt Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0