Midsommarafton

Hej!

Idag är det midsommarafton och vi har haft sån tur med vädret så det är inte sant. Vid lunch så var min farmor och farfar, min kompis och hennes familj här. Gissa vad vi åt. Det var sill och potatis. En sådan konstig sak att äta på midsommar. Jag tycker det är gott. Känner inte så många som tycker det men jag gör det.

Efter luchen gick vi upp till stången. Vi kom dit när all dans typ var över. Så den delen hoppade jag över i år. Men lotteriet var jag med i. Eller brorsan och min kompis hade lotter. Jag bara hejade på dem. Tyvärr så van ingen av dom.

Som sagt så hade vi himmla tur med vädret. Men presic när vi hade varit och hälsat på våra nya grannar som ska flytta in i huset brevid så började det ösregna. Vilket det gör nu. Men jag tycker att det är mysigt. I alla fall när man är innomhu soch hör regnet utanför.

Kram och Puss Fanny!



Det såg ut som ett hjärta en halv minut innan jag tog bilden!

Kommentarer
Postat av: R O N I A

hehe! (; glad midsommar

2009-06-19 @ 22:53:25
URL: http://fashionronia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0