Gott & Blandat

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev. I söndags så drog hela familjen ner till morfars landställe nere i Trosa. Brorsan ska var på golfläger där den här veckan så jag spenderade hela måndagen där. Gjorde inte särskilt mycket. Men jag kunde inte låte bli att gå till marsipanhuset. Det är något man måste göra när man är i Trosa. Det blev ingen marsipan. Men en påse choklad fick föja med hem.

Idag så har jag spenderat srörre delen av dagen på eriksdalsbadet med kopisar. Det var så himla roligt. Kom dit vid elva och åkte vid fyra. Mina vänner är verkligen dom bästa i hela världen.

Imorgon så ska jag och min kompis åka till Örstersund och hälsa på hennes kusin och moster. Der kommer bli så sjukt kul. Hur kan det inte bli det när man är med en kompis. Jag kommer inte hem förens på söndag och kommer nog inte kunna blogga där.

Puss Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0