090611

Hej!

Idag var det den sista skoldagen i sjuan. För imorgon är det skolavslutning. Idag så hade vi typ friluftsdag. Men vi gjorde typ ingenting. Utan vi bara var ute och lekte lite lekar. Sedan på eftermiddagen så var det niornas årliga fotbollmatch mot lärarna. För första gången någonsin så van niorna. Fast vår skola är bara tio år så det är inte så att niorna har vunnit femtio år i rad.

Efter skolan så kom min kompis hem till mig. Vi hade jätteroligt och gjorde allting från hemgjord splash till att sminka min brorsa. Det här sommarlovet får inte bli som alla andra när jag bara sitter hemma och är inne på datorn. Nej jag ska hitta på saker och ungås med kompisar. Hoppas att jag lyckas. Annars så blir det ett tråkigt sommarlov.

Puss Fanny!


Kommentarer
Postat av: missgranby

grattis till sommarlov! ska du göra ngt speciellt?

2009-06-12 @ 09:26:49
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sv: varsågod! och jag antar att du fick sommarlov idag då? det fick jag med! :)

2009-06-12 @ 19:55:38
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0