Iphone

Hej!

Det var väldigt länge sedan jag lyckades få ork att skriva här på bloggen. Men det blir så när man har sommarlov. Jag har inte gjort så mycket. Var hemma och så förra veckan så var jag mamma och brorsan och seglade. Det var kul. Men det var en väldigt liten och trång båt så det var inte så kul. Det roligaste som hände under båtturen var att jag smetade in ett gäng blåbär i andsiktet för att testa om det var en bra andsiktsmask. Det var det inte. Färgen fastnade och försvan inte helt förens några dagar senare. Så det är inget jag rekomenderar er att göra.

Idag så åkte jag och mamma in till stan för att köpa min iphone. Jag och pappa åkte in igår men eftersom jag har telenor nu och skulle köpa iphonen med telia kunde vi inte köpa den igår eftersom mitt nummer stod i mammas namn. Men det var otroligt tur att vi inte kunde köpa den igår. För eftersom det kommer en ny version som heter iphone 3gs (tror jag) så sänktes priset med tusen kronor från igår till idag. Så ibland har man riktigt tur. Men idag så fick jag med mig en svart 16 gb iphone hem. Gissa om jag är glad just nu.

Kram Fanny!


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Okej. :)

2009-07-15 @ 12:59:59
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: emma

den är så grym!

2009-07-27 @ 13:38:31
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0