Bio

Hej där!

Jag har inte skrivit på några dagar som du säkert märker. Men jag har bara inte haft ork att göra det. Jag har för det mästa bara tagit det lugnt och slappat vid datorn. Sunt jullov jag har haft. Men det får bli bättre nu efter lovet. Hela familjen var och kollade på en snöskoter här på ön. Den var inte i sånt bra skick så jag tror inte att vi kommer köpa den. Men vi ska köpa en snöskoter. Eftersom jag fick ett stort bidrag till min dator i höstas så skulle brorsan få en miniskoter. Men eftersom vi behöver en vanlig skoter så kommer vi köpa en som brorsan tror är lite mer hans.
Idag så var vi på bio. Jag och pappa såg den nya James Bond filmen medans mamma, brorsan och hans kompis såg chihuahuan från beverly hills. James Bond var bra. Men ärligt så hade jag haft högre förväntningar av den. Men den var fortfarande bra. Jag uppskattar alltid lite 007. När vi kom hem så såg hela familjen sex and the city the movie. Jag hade redan sätt den en gång men man kan aldrig få förmycket av Carrie Bradshaw.
Imorgon så ska jag och pappa (eller mamma men troligtvis pappa) åka till stan och titta på en vinterjacka och ett par teckbyxor till mig. Mina från förra året har nämligen blivit försmå. Så just nu går jag runt och fryser i mina höstjackor. Det är inte så trevligt alla gånger. Särskilt inte idag när det var minus tolv grader och vi skulle åka båt över vattnet. Så jag hoppas att jag hitter någon jacka som jag tycker om imorgon. Annars så får jag frysa ett tag till. Men jag tror att jag kommer ha svårt att hitta någon jag vill ha. För jag har ingen aning om vad jag är ute efter. Jag brukar ha någon aning men nu har jag inte det. Jag får se imorgon.
På tisdag så ska jag och min kompis ut på rea. Vi sa att vi skulle det under lovet och vi går ut dagen innan vi börjar skolan. Det blev i alla fall under lovet. Jag ska köpa ett hårband och en almänacka annar så ska jag bara titta. Så det blir två dagar i rad på stan. Det är bra för humöret men inte för plånboken. Vilket påminner mig om att jag inte har fått min kod till kortet än. Så jag kommer tyvär inte att kunna inviga det. Men det får bli någon annan gång.
Nu ska jag gå och lägga mig för jag måste försöka att vrida tillbaka dygnet lite tills skolstarten på onsdag när jag måste upp halv sju eller sju. Men det är tidigt i alla fall.

Puss Puss!

James Bond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0