Tisdag

Hej!

Har haft en ganska så lugn dag idag. På förmiddagen hade jag franksa och ea. På eftermiddagen hade jag idrott. Det var faktiskt en riktigt rolig idrottslektion idag. Jag brukar vanligtvis inte tycka om idrott. Men idag var det kul. Efter skolan så skulle jag träffa mamma vid halv fem för att hämta brorsan och äta middag innan simhoppen. Jag slutade halv tre så jag följde med en kompis till centrum och sedan till hennes träning. Men han inte se när hon tränade för jag var tvungen att gå.
Till middag åt vi sushi på ett nytt ställe på Lidingö. Dom har riktigt god sushi. Min brorsa är så rolig. För min mamma brukar fråga om han vill ha fem eller sex bitar. Men ha ska absolut ha tio. Men det ligger alltid kvar fyra till fem bitar när han har ätit upp. Och det är samma sak varje gång.
På simhoppen skulle man göra olika hopp först från ettan sedan trean och så vidare till tian. jag kom till sjuan på första hoppet sedan kom jag bara till feman på resten. Otur nog så hamnade jag lite snett när jag hoppade från sjuan. Så nu har jag ganska ont i utsida höger lår. Men jag hoppas att det har gått över imorgon. Det syns inget så det är nog inget farligr.
Nu borde jag värkligen skriva klart mitt uppdrag om Chuck Berry som ska vara inna på freddag. Eller det ska vara inne på måndag. Men på måndag så ska jag vara ledig. Min farmor fyller år på torsdag så på söndag ska familjen, farmor och farfar och min kusin och farbror på kryssning. Ska bli så kul. Farmor sa att jag kunde få en spabehandling om jag ville. Jag ska testa på en ansiktsbehandling. Har aldrig gjort det förut så det kommer att bli spännande. Men som sagt så måste jag gå nu. Kanske blir ett inlägg efter om jag inte blir för trött.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0