Tillbaka från shopping

Hej!

Är tillbaka från shoppingen. Det som fick följa med mig hem idag var ett par leggings, en tröja (som jag ska använda som pjamas. Men kan även användas till vardags.), en kjol och en kofta. Är riktigt nöjd med mina köp även om jag hade bestämt mig för att köpa koftan och kjolen innan. Fanns tyvär inga bilder på leggingensen och tröja på monkis hemsida och jag har vissa problem med att lägga in bilder på min dator. Så jag kan inte vis hur dom ser ut. Men kjolen och koftan har jag redan lagt in bilder på. Så om ni skrollar ner lite så kan ni se dem.

Nu sitter jag i min nya pjamas i mitt rum och myser framför tvn. Ska bara ta det lugnt ikväll. Funderar på att se the mentalist ikväll. Har inte sett det tidigare vet inte hur många avsnitt som har gått. Men den verkar vara bra. Det är lite konstigt att alla bra tvserier är 21.00 på tisdagar. På ettan är det andra avenyn (typ bara jag och en tjej i klassen som tycker att det är bra). På trean är det the mentalist. På fyran är det House och på feman är det Desperate Housewives som börjar nästa vecka igen. Längtar dit. Fast det är också sista dagen på lovet så på det sättet längtar jag inte dit.

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0