The mentalist

Hej!

Har nu sett mitt första avsnitt av the mentalist. Det är en riktigt bra serie. Jag tycker om att det är fristående avsnitt men ändå lite fortsättning. Det är en bra handling men ärligt undrar jag hur länge den kan hålla. Den är lite som House. Fast det är ju inte så att han är läkare och otrolig ego. Men i båda serierna så är det två egna personlighet och House har spårat ur nu efter några sesonger när dom kom på att man inte kan bygga en hel serie på att House är en hemsk person. Jag tror att the mentalist kommer att bli likadan om några sesonger. Men som sagt så har jag bara sätt ett avsnitt och vill se fler. Men nästa vecka så börjar ju desperate housewives och ingen serie är vär att miss desperate för. Ska krypa ner i sängen nu och sova i 1000 timmar. Eller i alla fall till nio/tio imorgon.

God Natt! (Kommer sova så gott i min nya pjamas (hoppas jag).)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0