Sportlov

Hej!

Äntligen sportlov! Tråkigt nog så kommer jag att behöva spendera en del av lovet med näsan i en bok. Har ett arbete som ska in första eller andra veckan efter lovet. Troligtvis den första men det beror lite på hur shemat blir efter lovet. Sedan så skulle jag behöva läsa ut en bok som jag ska skriva en bokrescension på efter lovet. Men har bara en hundra sidor kvar. Men just idag så ska jag bara njuta av att vara ledig. Mamma, pappa och brorsan skulle köpa ett fönster (vi ska bygga om lite på övervåningen) och efter det skulle dom på min kusins sexårskalas. Jag ville gå på kalaset. Men dom skulle åka och köpa fönster vid halv elva. Jag orkade inte gå upp tidigare än tio första dagen på lovet. Så nu sitter jag hemma och myser. Ska nog åka och bowla med några kompisar imorgon. Sen är det söndamiddag hos morfar.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0