Sommaren

Hej!

Har nu tagit en paus. Jag orkar verkligen inte jobba mer. Så jag kommer nog att gör resten när jag kommer hem. Det har lagt sig ett tunt lager av snö ute. Nu börjar jag bli trött på att vädret inte kan bestämma sig för om det ska bli vår eller fortsätta att vara vinter. Jag älskar vintern men om det ska vara ett sådant här väder så kan det lika gärna bli vår. Jag älskar sommaren också. Men våren och hösten som bara är mellanting. Dom kan jag vara utan. Just nu så längtar jag så mycket till sommaren och sommarkvällarna. Tänk en hel dag på stranden och sedan grilla på kvällen med familjen och vänner på stranden till solnedgången. Det är knappt så att jag kan vänta tills sommaren. Önskar att man skulle kunna gå och lägga sig och sedan som till slutet av april. (Vill inte missa min födelsedag i början av maj.) På sommaren så har jag inga som hälst problem med att bo på en ö. Jag har en trettio meter till sandstanden. Det finns ju folk som har det som inte bor på en ö. Men dte är härligt med lite öliv på sommaren. Det är något med stämningen.

Kram Fanny!

Sommar Sommar Sommar

Landet på sommaren!

Sommarkväll

Och så sommarkvällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0