Imorgon <3

Hej!

Imorgon så har vi kärleksdag i skolan. På förmiddagen så ska jag bara titta på en kärleksfilm och på eftermiddagen har jag tai chi med rektorn. Efter skolan så ska jag ha utvecklingssamtal/kvartsamtal eller som vi kallar det IUP-samtal. Man sätter sig med sina föreldrar och sin lärare och pratar om hur det går i skolan. KUL (eftersom ni inte hör mitt tonfall så kan jag säga att jag är ironisk). Men efter det blir det roligare. Jag och en till kompis ska sova över hos en kompis. Sedan på lördag så ska vi gå på bio med henne, hennes lillasyrra och hennes syrras kompisar. Vi ska se i taket lyser stjärnorna. Det verkar ganska sorjlig med att hennes mamma har canser och så. Jag är den som sitter och bölar när jag tittar på film. Så jag hoppas att jag slipper göra det i biosalongen. Men nu måste jag hoppa in i duchen innan det blir för sent.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0