Ikväl

Hej!

Kom hem efter bowlingen för en timma sedan ungefär. Det var grymt kul även om jag kom sist med 116 poäng. Tyvär så glömde jag kameran hemma då jag hade lite stressigt på vägen dit. Mobilen dog pågrund av att jag glömt att ladda den. Så tyvär inga bilder ikväll. Mamma och brorsan bowlade också men på en annan bana då. Efter att vi bowlat så skulle två av mina kompisar (dom är syskon) äta på en pizzeria med sin mamma och syrra. Jag, mamma och brorsan åt på pizzerian med dom. Det var jättegod pizza och vi hade grymt trevligt.

Imorgon så ska jag och tre kompisar till stan och shoppa har inte bestämt riktigt vart än. Men vi ska till monki på götgatan så vi utgår nog därifrån. Då ska jag köpa min kjol och min tröja. Jag borde köpa en pjamas och ett par jeans också. Får se om jag hittar några jag tycker om. Mamma och pappa vill att jag köper att par varma vinterskor. Men det finns inga varma och snygga. Det finns ju uggs. Men jag kan inte ha det för att när jag ska gå över isen så kan det vara så slaskigt så jag skulle bara förstöra dom. Så jag behöver ett par skor som inte är av tyg. Fast alla skor är nog bättre än dom jag har nu. Det är också tygskor. Men jag köpte dom på wedins för 200 kronor. Jag har enorma problem med att hitte vinterskor som jag tycker om. Har alltid haft och kommer troligtvis alltid att ha.

Angående bloggen så skulle jag vilja göra om min blogg. Jag använder en av de färdiga desigerna men skulle vilja göra en egen. Tyvär så har jag ingen aning om i vilket program man ska göra det hur man ska göra det eller hur man lägger in den. Så om det är någon som vet så får ni gärna skriva en komenat eller maila mig och berätta. För jag tycker bloggen ser så tråkig ut nú.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0