Idrottsdag

Hej!

Idag hade vi som sagt idrottsdag i skolan. Kommer inte ihåg om jag skrev igår att jag hade ont i knät. I alla fall så fick jag det på dansen igår. Jag vet inte vad jag har gjort men misstänker at det kanske har något att göra med att jag hade ont i höger lår och kanske gick på något dumt sätt. Men i alla fall så trodde jag i morse att dte hade gått över. Men efter halva förmiddagen så kom det tillbaka. Så jag kunde inte vara med efter det. Så tråkigt.

Kom just på att jag måste skriva klart musiken idag eftersom den ska in på måndag. Då är ju jag ledig så ska ge den till min kompis imorgon som kan lämna in den. Jag kan inte lämna in den imorgon eftersom det är ett grupparbete. Så nu ska jag skriva klart det på en och en halv timma innan jag måste åka till teater.

Ses senare Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0