Hemma

Hej!

Nu har jag komiit hem efter skoldagen. Idag var jag och en kompis på Natur Historiska hela dagen. Jag går i en skola som handlar mycket om eget ansvar. Så man får åka iväg på muséer och sådant utan en lärare. Jag lärde mig lite men inte så mycket som jag hade velat. Så nu när jag är klar med det här inlägget så ska jag sätta igång lite med att skriva det som lag hittade på muséet. Men jag kommer nog inte hinna med så mycket. För jag ska iväg på dans om några timmar. Den börjar tjugo över sju. Så jag kommer tidigast hem nio. Och då brukar jag vara så trött. Har inte så mycket mer att säga om dagen förutom att jag drack typ världens godaste appelsindricka idag till lunchen. Ska ta reda på vad det var för sort.

Pussar och Kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0