Efter dansen

Aloha!

Har nu kommit hem och kände för att skriva ett "efter dansen inlägg". När jag kom hem (till ön) så skulle mamma hemta brorsan som var hos en kompis. Jag följde med vilket är helt olikt mig att gå på en promenad. Så nu tror mamma att jag har fått en religös uppenbarelse eller något sådan. Hon tycker det är så konstigt att jag vill ha en konsumtionsfri månad och går på promenader.

Angående den konsumtionsfria månaden så har jag gjort min första synd idag. Efter bara fyra dagar i fasta. Jag köpte en klimatbok och en sten till brorsan på muséet idag. Eller jag kanske redan har skrivit det här. Ja i så fall skriver jag det igen. Så nu ligger pappa sist med fyra, jag med två och mamma leder med noll. Brorsan är inte med för han tykte det var så dåligt att han inte fick köpa saker. Särskilt inte pokemonkorten. Så det är bara jag och päronen.

Imorgon så har jag idrottsdag. Ska köra dans på förmiddagen och kickboxning på eftermiddan. Så min plan är att ge allt under dagen sedan åker jag hem och duchar. Skriver klart musikuppgiften och vilar fram tills halv sex då jag har teater. Just nu så tycker jag att morgondagen ser ganske så ljus ut. Men får se hur det ser ut i dagsljus.

Love Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0