Båtproblem

Hej!


Är nu hemma från dansen. Eller kom hem för en halvtimma sedan ungefär. Jag och pappa satt på Lidingö i tjugo minuter innan det kom någon att lifta med. Pappa började fråga om jag inte skulle följa med till farmor och farfar och sova där. Han ska sova där för att som jag tror att jag har sagt är alla våra båtar trasiga och han ska med ett tåg sex så måste åka hemmifrån vid fem och det är lite svårt att få lift fem på morgonen. Så han ska sova hos farmor och farfar. Men när han frågade så satt jag i bilen med mina danskläder utan skolböckerna jag behöver imorgon. Så vi satt kvar och som tur var så blev jag räddad från att jag till skolan med ett par strumpbyxor från barnavdelningen och ett par avklippta jeans i farmors storlek. Men jag är hemma och glas över det. Så nu ska jag gå och fira genom att lägga mig. Eller kanske gör några saker innan. Men vi ses imorgon där det spännande som du inte vill missa att läsa om är hur jag kommer till teatern! DaDa!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0