Vartit försvunnen men är nu tillbaka!

Hej!

Om det är någon som tror att jag har försvunnit så kan jag medela att det har jag inte. Utan jag har bara haft så oerhört mycket i skolan. Idag så jobbade jag och några kompisar kvar. Trotts att vi slet häcken av oss så behövde vi stanna till halv sex och vi blev endå inte klara med det vi ville. Så det är mycket möljigt att jag stannar i skolan lika länge imorgon. Jag skulle säkert stanna längre om inte skolan stängde då. Så det är i alla fall därför ni inte har hört av mig på ett tag. Men jag har ite så mycket mer att säga. Känns som om hela mitt liv just nu svävar runt att få färdigt det här arbetet i tid. Men jag vet inte om det kommer att lyckas. Hoppas det i alla fall.

(Det är bara en vecka och en dag tills min födelsedag!)

Kram Fanny!


Kommentarer
Postat av: LINDA

Tack! Ha en bra dag du också!

2009-04-24 @ 12:54:01
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken trevlig blogg du har ! :]



Det vore kul om vi kunde följa varandra med bloglovin.com ? :D

2009-04-24 @ 20:27:51
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0