Utförsäljning

Hej!

Efter skolan idag så åkte jag med min kompis till stan. Det blev stan i alla fall. Jag köpte tre armband och ett par örhängen. Vi åkte till en affär nära gallerian som hade en enorm utförsäljning. 90% av alla smycken kostade 10 kronor. Resten kostade 25 kronor. Jag tror att affären hette Ice. Men jag är inte helt säker. Hade aldrig varit där innan. Men tyvär så var många av smyckena trasiga. Det var så många som hade kostat omkring dom. Men när man hittade något snyggt och helt blev man överlycklig.

Men nu så måste jag ta och gör lite läxor som ska vara klara imorgon.

Kram Fanny!

Kommentarer
Postat av: Miss Linde

sv: åh va roligt =) då önskar jag dig lycka till!



vad har du gjort idag förresten? :) kram

2009-04-20 @ 18:48:43
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: M i c k a

låter som en trevlig rea ;D bara tråkigt att folk blir så galna att de måste pajja saker i sin hast :O

2009-04-20 @ 18:52:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0