Torsdag

Hej!


Idag så hade migränen gått över och nackspärren är ungefär hälften så illa som igår. Men jag har i alla fall kunnat åka. Men jag har inte åkt skidor. Utan snowboard. Vi bytte mina skidor mot en snowboard idag. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mig själv för hur mycket jag har lärt mig idag. I början av dagen vågade jag inte åka på tårna. Men i slutet så kunde jag svänga på nästan varje försök. Så nu är jag nästan proffs. Eller inte riktigt. Men jag är i alla fall väldigt nöjd med mig själ. Så nu ska jag i alla fall åka snowboard resten av veckan.


Det mest irriterande idag var att det var molnigt hela dagen fram till fem minuter innan liftarna stängde. Då blir man så sur. Men det gjorde inte så mycket. För i slutet av skiddagen så hade jag ett stort leende på läpparna i alla fall. För det var så kul att åka snowboard.


Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0