På mina axlar

Hej!

Just nu är jag så glad. Fast det skulle nestan vem som heslt vara i min situation tror jag. Idag så har jag nämligen redovisat både son och engelskan. Och jag blev godkänd i båda ämnena. Härligt! Sedan så är det bara fyra dagar kvar till min födelsedag. Alltså jag längtar mer än en femåring skulle göra. Detsjukt hur mycket jag gillar min födelsedag och julafton. Tyvär så är det några saker som tynger mig. Det är svenskan och att jag måste öva till dansen på fredag och jag kan typ ingenting. Eller jag kan den ena och den andra har jag på film på mobilen. Men jag går runt och tänker att jag har ju den på film så det är bara att lära sig. Men man måste ta sig lite tid också.

På onsdag och torsdag så är vi lediga. Härligt det blir med fem dagars ledigt. Jag tror att jag och min kompis Mikan ska jobba på hennes pappas jobb onsdag och torsdag. Vi måste vara dom mest shoppingtokiga i världen. Så vi kan behöva lite extra kach. Men nu ska jag dansa igenom båda danserna någon gång och sedan så måste jag stoppa in alla kläder i garderoben för städerskan kommer imorgon.

På tal om det så försegår en ond cirkel i mitt rum. När jag använt ett plagg som inte är smutsigt och ska ner i tvättkorgen så lägger jag det på en stol i mitt rum. Det kan också hamna kläder där om jag tar fram några alternativ och inte stoppar tillbaka dom jag inte ska ha. Sedan så orkar jag inte lägga in dom i garderoben och ju mer kläder det blir på stolen destå mindre orkar jag plocka undan dom. Är det någon som vet hur man ska göra. För jag kan ju omöjligt vara den enda tonåringen i världen som har det här problemet.

Kram Fanny!

Kommentarer
Postat av: Miikan

Jao.. Och du har jue förkligen mest kläder i hela världen ! :)

2009-04-28 @ 21:38:12
URL: http://mikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0