Måndag

Hej!


Idag så har jag konstigt nog åkt sidor. Det var helt underbart. Första åket är alltid speciellt. Men nu har jag åkt det så då kan jag åka hem. Nej jag skojade. Jag vet inte om man kan åka för mycket skidor. Det ända som är jobbigt är att man får så ont i fötterna av pjäxorna och när man åker så fort att snön sticker mot ansiktet. Men då kan man ha skidglasögon. Så det finns egentligen bara en dålig sak. Och det kan jag leva med.


Jag har även ätit lite för många chokladkakor idag. Men jag hoppas att jag tränade bort det med all skidåkning. Jag lovar mig själv att bara äta max en chokladkaka imorgon. Jag vet inte om jag kommer kunna hålla det löftet. Men jag hoppas att jag kan det. Vi får se.


Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0