Jobbet

Hej!

Det var inte så farliga saker vi fick göra men det sista var dötrist. Jag orkar inte ens förklara vad det var. Men vi fick fick också paketera in små tasor och vi skulle vika kartonger och stoppa i trasor så det blev femhundra stycken. Vi lyckades faktiskt med det. Men jag blir inte förvånad om jag skulle börja vika kartonger i sömnen.

Jag har idag också hämtat laddaren till kameran. Jag ber om ursäkt att det har blivit lite tråkiga inlägg utan några bilder på sista tiden. Men nu så ska jag försöka ändra på det. Ska bara ladda kameran och sedan så kan jag börja knäppa igen. Skulle egentligen vila ha en systemkamera. Men eftersom jag just nu häldre vill ha en Iphone så har jag inte önskat mig en systemkamera i födelsedagspresent. För jag tror inte för allt i världen att jag skulle få bådeoch i persent. Men nu så ska vi äta hörs senare.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Josie

Svara gärna på frågan i min blogg :)

2009-04-29 @ 20:21:55
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Jii

svar: jag håller med, riktigt grymma :)

kul att du gilla dom take care

2009-04-29 @ 23:25:30
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0