Hemma (Äntligen)

Hej!

Först så vill jag bara säga det att missförstå inte rubriken. Det var väldigt kul i Vemdalen och jag skulle gärna vara där i tre veckor till (om det fanns snö). Men den här dagen har tagit kol på mig. Jag klarar inte av att sitta i bilen i åtta timmar. Och lunchen idag var så jobbig. Vi stannade vid ett hamburgeställe och fick stå i en ganska lång kö för att beställa maten. Sedan fick vi vänta i mer än en halvtimma på att få den där ... maten. Jag överdriver verkligen inte utan det var i en halvtimma vi fick vänta. Då blir man ju bara så sur. Dessutom så hade den familje vi åkte med med sig en kompis som är alergiskt mot tomater (min favorit grönsak skulle alrdig klara av ett liv utan tomater). Han beställde förstås en hamburgare utan tomater. Men gissa vad han får. En med. Så han får vänta i ytterligare tio minuter på en ny. Nej då blir man sur.

Men nästa gång vi stannade så köpte jag en jättegod och saftig chokladmuffin på statiol. Så då blir man lite gladare.

Som ni säkert märker så har jag inte kunna blogga under veckan. Dom vi åkte med hade ett mobilt bredband. Men av någon anledning så funkade det inte på min dator. Men jag har i stället skrivit ett inlägg för varje dag som jag publiserar så fort jag har fått in bilderna i datorn. Så vänta några minuter bara så kommer min vecka upp i bloggen.

XOXO Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0