Godmorron!

Godmorgon!

Nu var det tisdagsmorgon och jag är vaken! Jag har faktiskt lyckets att ta mig upp ur sängen utan att vara allt för trött. Det kanske beror på att jag har sovit en hel del under lovot. Men ikväll så kan jag inte gå och lägga mig tidigt. Utan det är dubbelavsnitt av Desperate Housewives. Så jag kan inte gå och lägga mig föra elva. Jag brukar försöka gå och lägga mig runt tio. Det kanske är tidigare än många i min ålder men jag kommer i alla fall upp ur sängen vilket jag aldrig skulle ha gjort om jag gick och la mig vid tolv varje dag.

Nu är i alla fall påsklovet avslutat. Och jag har tusen inlämningar och prov nu innan min födelsedag den första maj. Min födelsedag är en röd dag och jag fyller år på en fredag (förvrigt den enda röda dagen i svenska almanackan som inte har något med bibeln att gör. Förutom nationaldagen då). Så det blir en långhelg. Jag vet inte om alla är det men våran skola har lov lite här och ddär så vi är lediga onsdag, torsdag den veckan också. Men innan det är det svart med alla inlämningar och prov.

Nej nu måste jag göra mig i ordning för att inte missa båten eller ha så stressigt att jag glömmer simhoppsgrejerna.

Kram Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0