Fredag

Hej!

Vi hade tydligen inte klasstid på eftefrmiddagen. Utan vi hade ea hela dagen. Jag har jobbat med svenska där vi arbetar med substantiv, adjektiv och verb. Så det är skönt att vara klar med några i alla fall.

Efter skolan åkte jag och en kompis hem till Mikan. Vi kollade på låt den rätte komma in. Jag fattar inte riktigt titeln. Men den var bra. Fast inte så läskig som jag trodde. Fast det kan ju bero på att vi såg den mitt på dan så det var ljust ute. Han litta killen var faktiskt ganska lik Johan Palm. Men bara i vissa sener. Men det var en väldigt bra film som är värd att se någon gång.

Kram Fanny!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: gina tricot :) det är mer som en tunika faktiskt :D

2009-04-03 @ 21:21:25
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: eller hur :D:D kramkram och tack för kommentaren

2009-04-03 @ 21:23:07
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0