Flum

Hej!

Jag kom hem från dansen för ett tag sen. På vägen hem så var jag så flummig som man kan bli. Jag spranf runt och försökte dansa ballet och sjunga opera. Jag tror att jag aldrig varit så flammig tidigare. Eller det kanske jag har. Flera gånger. Det är väldigt roligt att vara flammsig fram tills ens föreldrar blir sur för att man är påväg att väcka lillbrorsan.

Det gick inte så bra när jag och min kompis skulle jobba kvar efter skolan. Vi hände upp oss åpå en fråga och kunde ha gjort så mycket mer om vi hade hoppat över den. Men det är som det är. Vi kanske kommer behöve jobba över lite imorgon också. Vi kommer nog få göra det ett par gånger fram till inlämningen som är på måndag om två veckor.

Nu är det bara en gång kvar på dansen. Eftersom jag har missat hela tre gånger den här terminen så ska jag ta igen en lektion nesta vecka. Allså jag ska gå på lektionen efter också. Den sluter fem i tio så jag kommer komma hem ganska sent. Men eftersom en av deras danser är samma som en av våra så kan det vara bra och få en timma och en kvart extra och öva lite.

Kjam Fanny!

Kommentarer
Postat av: Cristian

Åh, men då var detta fantastiska nyheter för dig ju.

Det är bara att luta sig tillbaka och njuta av att det kommer att ploppa upp nya avsnitt ett efter ett. Haha ;)



2009-04-16 @ 02:27:51
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0