En underbar dag!

Hej!

Kom hem extra tidigt från simhoppen idag eftersom jag och Mikan skulle tävla med hennes pappa om vem som kom ut först. Fast han viste inte om det förens vi hade vunnit. Så vi var kanske inne i omklädningsrummet i tio minuter. Vilket är otroligt bra för två tjer som kan stå i duchen i en halvtimma.

Innan simhoppen så var jag hemma hos Mikan och hon fick sin twilightfilm idag. Så hon var otroligt glad. Och jag tyckte bara att det var roligt att stå mitt i gatan och hoppa upp och ner. Juste Mikan har också skaffat en blogg. Men hon är tydligen redan bättre än mig på hur allt det här funkar. För hon har lyckats länka till mig. Men jag har inte riktigt fattat hur man gör. Men jag får fråga henne imorgon.

För imorn så ska vi jobba hos hennes pappa för att få lite extra kach. Så jag ska ta färgan som går fem i åtta. Kanske blir lite tidigt en dag då man är ledig. Men hej det resulterar i pengar som resulterar i shopping. Så jag klagar inte så mycket.

Angående kameran så är den tillbaka. Tyvärr så är inte laddaren det. Men vi ska åka till min kompis och hämta den imorgon efter att jag har jobbat färdigt. Så det kan bli lite bilder från dansuppvisningen (ont i magen) och från min födelsedag (om bara tre dagar två när jag har sovit).

Men nu så ska jag ner i sängen för att orka upp imorgon.

Puss Puss Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0