Bikinidjungeln

Hej!

Det börjar ju bli dags att köpa sesongens bikinis. Jag har i alla fall alltid problem med att hitta en snygg som samtidigt sitter bra. Tänk om dom kunde uppfinna kläder som anpassade sig efter kroppen. Dom har sådanna kläder i tillbaka till framtiden två. Alltså den som utspelar sig i framtiden. Då slipper man ju oroa sig för att kläderna inte ska sitta bra när man handlar på internet. Och man behöver inte tillbringa en evighet i provrummen. Jag älskar verkligen att shoppa. Kanske lite för mycket. Men tiden i provrummen tycker jag inte alls om. Ja men i alla fall jag har tagit mig en bit in i bikinidjungeln. Eller jag har kollat på några på asos. Här är mina favoriter.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0