Söndamorgon!

Hej!

Jag önskar att jag kunde sova hela dagen. Men tyvär så går inte det. Man måste ta sig i kragen och gå upp även på söndagar. Jag ska till min kompis vid tre och sen så ska jag på söndamiddag hos morfar. Men mina bonus mostrar ska dit och dom bor i USA och Italien. Så jag har inte träffat dom på ett tag. Men fram till tre så ska jag slappa! Bara göra ingenting. Det tycker jag är så härligt att bara ta det lungt. Titta på film eller vara inne på datorn.
Snön ligger fortfarande kvar och snart så ska jag ut i den. Tyvär så har våran pulka gått sönder. Så jag kan inte åka pulka. Men jag kan fortfarande bygga en snögubbe. Om det finns snö till det. Men det hoppas jag. Årets första snögubbe för min del.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0