Snöbollskrig

Hej!

Jag har nu kommit hem efter ett väldigt blött snöbollskrig. Vi var sex kompisar. Så vi delade upp oss på två lag. Efter att vi hade haft snöbollskriget så åkte vi i en pulkabacke. Eftersom vi inte hade någon pulka så fick vi åka på rumpan. Det var inte tillräckligt halt så man kom nästan ingen vart. Men det var absolut en lyckad eftermiddag! När jag kom hem så satte jag mig framför datorn med en kopp varm choklad. Varmchoklad hör till snön tycker jag. Har man varit ute i snön så ska man dricka en kopp varmchoklad när man kommer in. Förut så tyckte jag inte om varmchoklad. Men nu kan jag inte fatta hur jag inte kunnat tycka om det.
Nu är det bara enmånad kvar till julafton. Min favoritdag på hela året. Jag älskar allt med julen! Och nu är det bara en månad kvar! Idag har vi köpt julmust. Så då känns det värkligen som om julen är påväg.
Igår läste jag ut min bok. Så ikväll ska jag krypa ner med fortsättningen (Livstid). Den förra boken slutade jättespännande! Så jag får se hur den här blir.
Nu måste jag plugga till franskaprovet imorgon.

Ses Kram!

Jag i snön   Julmust   Livstid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0