Friluftsdag

Hej!

Jag slutade en timma tidigt så jag slutade ett. Det var skönt att få komma hem efter en friluftsdag. Det var roligt att åka skridskor. Sedan skulle mina kompisar testa att grilla allt som dom hade. Vi kan säga att det inte blev så bra. I början var det baner. Men till slut så skulle dom smeta in korv med marshmallows. Det var ganska roligt att titta på. Min adra kompis mulade sig själv och sa att det var beroendeframkallande. Man kan nog säga att jag är omgiven av konstiga kompisar. Fast ibland så kan jag vara väldigt konstig jag med. Men det är roligt att vara sprallig.
Nu ska jag ta det lungt hela eftermiddagen och titta lite på tv och vara inne på dator. Men vi ses senare.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0