Tisdag

Hej!

Idag hade jag franskaprovet som jag skulle haft för en vecka sedan. Trotts att jag hade glömt bort det tills igårkväll så hade jag alla rätt. Jag är så nöjd. Men jag pluggade nästan hela natten. Så jag har inte sovit så mycket. Men jag ska ta en kopp te så kanske jag piggnar till lite. Det är tydligen någonting som liknar koffein i te. Så man blir lite piggare av det. Som tur är så har jag inte så mycket skolarbete att göra hemma idag. Det jag har att göra är att flytta min text till den andra datorn och fixa felstavningarna. Så det är nästan en ledig kväll. Jag ska spendera den med att bara slappa och kanske prova mina skridskor för vi ska åka skridskor på torsdag och jag vet inte om mina passar. Juste jag måste köpa matsäck till torsdag. Vi får två korvar. Men jag tycker inte så mycket om korv. Så jag kommer nog att ha med mig pastasallad och varmchoklad. Det är så härligt att åka skridkorn och sedan sätta sig i snön och dricka varmchokland. Längtar.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0