Torsdag

Hej!

Idag hade jag redovisning i so vilket jag helt hade glömt bort. Men som tur var så blev jag godkänd och eftersom våra lärare inte får säga att vi får vg eller mvg så är det g eller ig. Så jag är nöjd.
Idag är det sista teatern för den här terminen. Det känns lite tråkigt att jag måste vänta ända till våren för att få gå på det igen. Det är så himla roligt. Vi är en så tajt grupp också.
Jag och min kompis planerade våran julfest idag som vi ska ha den 20-21 dec. Egentligen så är det inte så mycket mer att planera än maten. Vi ska ha ett litet julbord. Men det får inte bli så dyrt eftersom båda vi inte har så mycket pengar. Dessutom så vill jag spara mina pengar till mellandagsrean som jag och min kompis kanske ska gå på. Men om hon inte kan så får jag gå med någon annan. För man kan ju inte missa mellansagsrean. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa. Men det blir väll några kläder, lite smicken och kanske lite inslagningsgrejer. Men jag får se.
Nu så har jag hittat på en reservplan till svenskan så jag kan korta ner min novell om jag inte blir klar med den vilket jag troligtvis inte kommer bli. Eftersom jag inte är färdig med den och den ska vara renskriven på onsdag. Men jag får jobba i helgen. Fast jag måste köpa dom sista julklapparna då eftersom nästa helg ska jag ha fest. Jag har enorma problem med att hitta på en bra present åt en av mina kompisar. Jag vill ge henne något specielt men som hon endå tycker om. För det är hon så värd!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0