Skridskor

Hej där!

Imorgon så ska hela högstadiet åka skridskor. Mina passar inte så mamma har köpt ett par nya. Jag var inte med när hon köpte dom. Men som tur är så passar dom. Annars så hade jag fått sitta och grilla korv hela dagen. Det hade inte varit roligt. Vist är det mysigt att göra det ett tag. Men en hel dag är för mycket. Men det ska bli kul och som tur är så får man ha med sig marshmallows. Grillade marshmallows är så gott. Problemet är bara att jag inte orkar grilla dom så länge att dom blir goda. Men man får stå ut. För om dom blir sådär gyllenbruna och kladdiga hela vägen igen så blir det smaskens.
Imorgon så har jag en halvtimmas sovmorgon. Det ska bli skönt. Sedan så slutar jag halv tre också. Idag så slutade vi två. I vanliga fall så slutar vi tre varje dag förutom på fredagar då vi slutar två. Men den här veckan har varit lite speciell eftersom det är sista veckan på terminen. Det ska bli så skönt med jullov nästa vecka. Sedan längt jag så mycket till julafton. Jag är som en liten barnunge på den fronten. Jag håller på att längta ihjäl mig. Men som tur är så är det bara en vecka kvar.

Puss Puss!

Konståkningsskridskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0