Två dagar kvar!

Gog Jul (nästan)!

Nu är det bara två dagar kvar till en av de bästa dagarna på året. Nämligen julafton. Men det tror jag att du redan har listat ut med tanke på att det är den 22/12 idag. Idag så ska mormor och mostrarna och kusinerna komma hit. Men det har jag nämnt ett antal gånger. Det kanske börjar bli lite tjatit. Mormor har redan kommit hit och hon och mamma står i köket och lagar julmat. Det känns värkligen att det bara är två dagar kvar.
Imorgon så ska vi troligtvis till banken. Sedan så ska jag och min bror försöka att para våra hamstar. Vi har två stycken. En kille och en tjej. Tjejen är ungefär fyra månader. Och då så skulle dom vara könsmogna. Det är så gullit med små hamstar. Det är många som tycker att dom är äckliga. Men det tycker inte jag. Jag tycker bara att dom är jättesöta! Men nu ska jag gå och suga in julandan!


Pussar och Kramar Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0