Södagsshopping

Hej där!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat min blogg tidigare idag. Men jag har haft fullt upp med julshopping och svenskan som tyvär inte är färdig än. Så där kan jag glömma simhoppsavslutningen imorgon. Idag var jag i alla fall varit en sväng i täbycentrum och shoppat lite. Det var meningen att jag skulle köpa julklappar. Men det blev mäst till mig själv. Jag köpte ett jättesött hårspänne med en stor svart rosett på. Det kommer passa perfekt på julafton eller nyår. Jag köpte också två nagellack ett gult och ett mossgrönt. Sedan så köpte jag lite inslagningsgrejer. Två papper och tre dragrosetter. Men jag lyckades köpa dom julklappar som jag skulle. När vi kom hem så kom min moster och mina kusiner hem till oss. Det var roligt att träffa dom. För det var några veckor sedan vi träffade dom. Men vi kommer att träffa dom igen på söndag (om en vecka altså).

Puss Puss!

Hårspänne

Hårspännet med rosetten

Paket

Såhär blev paketen när jag slagit in dom med mina nya grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0