Julshoppa!

Hej där!

Brorsan var så söt på dansuppvisningen idag. I vår så ska dom vara med på elevshowen och dansa på någon teater. Ska bli kul att se. Innan det var vi och julshoppade. Jag älskar att shoppa så julen är min favorit högtid. Med all shopping och sedan all pynt och paket och själva julstämningen. Kan inte vänta till julafton. Det tråkiga med att julshoppa är att man shoppar till andra och inte sig själv. Men jag köpte lite inslagningspapper, paketsnöre och nåsra jättesöta filtälgar att slå in paket med. Jag tycket att det är så himla kul att slå in paket. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba på typ surprise house med att slå in paket. Men jag vet inte. Jag skulle aldra hälst vilja bli skådis. Men förutsättningarna för det är ju tyvär inte så bra. Men jag har flera år på mig att bestämma mig. Så det är ingen brodska med det. Juste det här påminner mig om att jag ska kolla upp en teaterskola i stan (jag går redan på en men vill gå flera gånger i veckan och man får bara gå i en grupp så tänkte börja på en till teaterskola).
Tyvär så blev det inget bad imorgon. Det e så mycket att göra ändå med pluggandet och släktfesten. Jag behöbver verkligen plugga eftersom jag inte hunnit någonting idag. Men nu måste jag gå för brottskod försvunnen börjar aldeles strax.

Sov gått! ZZZzzz
Julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0