Imorgon

Hej!

Imorgon så är det julavslutning. Ska bli så skönt med jullov. Sedan ska jag som jag sa göra något med min kompis. Vi börjar inte förens kvart i elva imorgon. Så det blir troligtvis ett inlägg då. För jag kommer ju att ha tid. Det är ganska tråkigt med julavslutningar. Men är i kyrkan och sjunger några sånger och lyssnar på när prästen berättar om jesu födelse. Men min kompis fyller år på måndag och vi ska försöka att alla sjunger ja må hon leva till henne i kyrkan. Jag hoppas att det går för det är en så kul grej. Sedan så har jag ju en del att fixa till festen på lördag. Jag och kompisen som jag har fest med har skrivit några frågor till en frågesport. Men jag har glömt dom i skolan. Så jag får be pappa hemta mig innan han hemtar brorsan så kan jag hemta frågorna. För annars så kommer vi att behöva skriva nya och det tog ett tag att skriva dom gamla. Annars så kanske jag kan ge mina nycklar till pappa så att han kan hämta dom ur mitt skåp. Men vi ses.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0