High School

Hejsan!

Nu har jag googlat lite på att plugga utomlands. Jag vet att det är lite tidigt för mig att titta på sådant redan nu. Jag går ju bara i sjuan. Men jag vill titta lite på vad som finns. Jag har alltid velat testa att gå på internatskola. Och jag har länge velat plugga utomlands. Så jag funderar på att gå på internat i Usa när jag går i gymnasit. Alltså ta ett High School year på internatskola. Jag trodde inte att man kunde åka med en organisation om man ville gå på internat. Men jag har hittat en organisation där man kan det. Men jag ska titta lite mer på det här om två är när det är lite mer aktuelt. För just nu ska jag bara fokusera på att göra bra ifrån mig i skolan och kompisar och familjen såklart.


Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0