Fredag

Hej där!

Härligt med fredag. Äntligen. Den här veckan har gått oerhört fort. Idag hade jag matte och matteprov. Vilket jag totalt hade glömt. Men som tur var så var det inget prov som man kunde plugga till. Men jag hade 6 fel. Så jag är inte så nöjd. Det versta var att det var slarvfel. Men jaja. Det är som det är med det. Jag får bara göra lite bätre ifrån mig på nästa prov. Som är franskaprovet på tisdag. Jag kommer få plugga hela helgen om jag över huvud taget vill klara det. Otur nog så är typ hela helgen uppbokad. Imorgon så ska min brorsa ha dansuppvisning och sedan så ska vi antingen julshoppa eller på min kompis mammas cafés invigning. På söndag så ska jag och mina kompisar till erikdalsbadet och öva till simhoppstävlingen på onsdag. Efter det så ska jag på släktträff. Det är en årig fest som brukar vara jätterolig. Så det blir en späckad helg. Men det ska bli kul. Specielt på Söndag. Men jag får plugga imorgon och på måndag.
Nu så har jag, pappa och brorsan kollat färdigt på grease. Den är ganska rolig när dom springer runt i sina 50-talskläder och löjlar sig. Men vissa av låtarn och inge bra. Jag tycker inte om dom lite lugnare låtarna. Men dom två sista är bra.

Ses nu ska jag slappa med familjen. Puss Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0