Valborgsfirande

Hej!

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om mitt valborgsfirande igårkväll. Som sagt var så var jag hos min kompis. Vi gjorde egentligen inte så mycket. Utan först var vi vid brasan och gick runt och pratade och busade och allt annat som man gör. Sedan så gick vi hem till min kompis där vi satt och pratade. Sedan så åkte alla hem. Men det var två som skulle sova över. Så dom följde med mig till bryggan där pappa hämtade mig med båten. Då var klockan ungfär fem i tolv. Tanken var att vi skulle vara långsamma så jag kunde fira den första minuten som fjortonåring med mina kompisar. Men två minuer i tolv årkade vi inte vänta längre. Så den minuten firade jag i en båt mitt på vattnet.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0